Rodzaje rozszerzeń reklam w Google Ads są różne i warto się z nimi zapoznać, jeżeli chcemy, aby nasza strona internetowa funkcjonowała w prawidłowy sposób. Rodzaje rozszerzeń reklam w Google Ads są w stanie przynieść nam wiele wymiernych korzyści. Google zezwala na wstawianie dodatkowego tekstu obok standardowej reklamy AdWords pay-per-click. Ten tekst, zwany „rozszerzeniami reklam”, może zawierać więcej informacji o produkcie, usłudze i firmie, niż pozwalałaby na to reklama. Pomyśl o rozszerzeniach reklam jako o sposobie wizualnego ulepszenia reklam tekstowych w wyszukiwaniach na komputerach i urządzeniach mobilnych. Korzystając z rozszerzeń reklam, możesz zmaksymalizować budżet i uzyskać więcej kliknięć, a tym samym poprawić współczynnik klikalności reklam. Więcej kliknięć oznacza większy ruch w Twojej witrynie. Jeśli korzystasz z rozszerzeń reklam, reklama będzie prawdopodobnie wyświetlana po lewej stronie, nad bezpłatnymi aukcjami, a nie na prawym pasku bocznym, gdzie nie ma miejsca. Ponadto jeśli istnieją dwie konkurencyjne reklamy o tej samej stawce, Wyniku Jakości i słowie kluczowym, reklama z rozszerzeniami będzie zazwyczaj wyświetlana na wyższej pozycji. Korzystanie z rozszerzeń w reklamie nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami. Opłaty są naliczane tylko za kliknięcia reklamy, w tym kliknięcia niektórych rozszerzeń reklam, takich jak rozszerzenia aplikacji, rozszerzenia połączeń i rozszerzenia lokalizacji. Istnieje kilka rozszerzeń, w których nie ma opłat za kliknięcia. Są to rozszerzenia recenzji, adnotacje społecznościowe i adnotacje oceny sprzedawcy.
Recent Comments
Brak komentarzy do wyświetlenia.
Archives
- kwiecień 2024
- marzec 2024
- luty 2024
- styczeń 2024
- grudzień 2023
- listopad 2023
- październik 2023
- lipiec 2023
- kwiecień 2023
- luty 2023
- styczeń 2023
- grudzień 2022
- listopad 2022
- październik 2022
- wrzesień 2022
- sierpień 2022
- lipiec 2022
- czerwiec 2022
- maj 2022
- kwiecień 2022
- marzec 2022
- luty 2022
- styczeń 2022
- grudzień 2021