Kim jest influencer?

Influencer marketing wziął świat przez burzę, i to nie zmieni się w najbliższym czasie. Jeśli nie jesteś zaznajomiony z tym terminem, odnosi się on do osób, które mają duże śledzenie w mediach społecznościowych, a firmy zaczynają płacić tym ludziom za sugerowanie lub promowanie ich produktów lub usług. Nie da się ukryć, że influencerzy odgrywają ogromną rolę w tym, jak konsumenci wchodzą w interakcje z markami – ale dla tych z nas, którzy sami nie są dokładnie influencerami, może być trudno zrozumieć, co sprawia, że ci ludzie są tak wyjątkowi.

 

Prawda jest taka, że w grę wchodzi tu kilka czynników. Pierwszym z nich jest fakt, że influencerzy posiadają znaczną część digital equity; zbudowali oni relację ze swoimi zwolennikami, dzieląc się treściami, które ich fani lubią i z którymi się identyfikują, co zwiększa prawdopodobieństwo, że ci zwolennicy rzeczywiście ulegną wpływowi ich sugestii. Ważne jest również, aby wziąć pod uwagę poziom zaufania pomiędzy influencerem a jego zwolennikami – kiedy zwolennik ufa źródłu, będzie bardziej skłonny do podjęcia działań w oparciu o dostarczony komunikat. I na koniec warto zauważyć, że wpływy nie biorą się znikąd: jeśli chcesz, aby czyjeś osoby zaufały Twojej marce i słuchały Twoich sugestii, będziesz musiał ciężko pracować nad budową własnej marki.

 

Więcej informacji znajdziesz na stronie gadges.pl